.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستون اخبار ویژه

شکست نمايشي عامل موساد در مسابقات ورزشي با نام ايران
باشگاه خبرنگاران- يک منبع آگاه گفت: مجيد فشي، تروريست عامل موساد در سالهاي گذشته از سوي دستگاه جاسوسي صهيونيستي مأموريت داشت، در مسابقات ورزشي با نام ايران شرکت کند و شکست بخورد. وي افزود: البته مجيد فشي از آمادگي پاييني برخوردار بود اما در هر صورت به او تأکيد شده بود که به نام ايران در برابر حريفهاي ضعيف تر از خود نيز شکست بخورد.

واکنش علي مطهري به نامه احمدي نژاد
تابناک - علي مطهري نماينده مجلس در واکنش به نامه رئيس جمهور به نمايندگان مجلس گفت: آنجا که موضوعي به عنوان معضل از سوي رهبري به مجمع ارجاع داده مي شود، براي خروج از بن بست است و قانون گذاري مجمع مانعي ندارد. وي افزود: در اين نامه بر قانون گرايي تأکيد کرده اند. اين جاي خوشوقتي است و بايد گفت جانا سخن از زبان ما مي گويي، اما بايد توضيح دهند که پس چرا برخي قوانين مانند قانون تسهيلات ارزي براي مترو و حمل و نقل عمومي را اجرا نمي کنند.

2 عضو گروهک منافقين اعدام شدند
مهر- دو نفر از عوامل گروهک منافقين به اسامي جعفر کاظمي فرزند صادق و محمدعلي حاج آقايي فرزند رجبعلي بامداد دوشنبه اعدام شدند. اين دو منافق عضو يک شبکه فعال از گروهک ياد شده بودند که در اغتشاشات سال گذشته با هدايت سرپل ارتباطي خود در کشور انگليس دخالت داشته اند.

کوثري: حق اعتراض رئيس جمهور محفوظ است
فارس- محمد اسماعيل کوثري، عضو هيأت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به نامه رئيس جمهور به نمايندگان مجلس گفت: حق احمدي نژاد براي اعتراض به رفتار غيرقانوني مجمع تشخيص مصلحت محفوظ است. وي افزود: به نظر من، اين مجمع وظايف قانوني خود را انجام نمي دهد.

شرط رئيس جمهور براي جوانفکر
راهبردنيوز - رئيس جمهور به تازگي گفته است که با پيوستن مؤسسه ايران به ايرنا، ترکيب مديريتي ايران نبايد دست بخورد. اين از شروطي است که علي اکبر جوانفکر، مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي پس از رد شايعه رفتنش از ايرنا، آن را پذيرفته است.

فيلم ضد ايراني سارا شورد
جهان- سارا شورد که به همراه دو همدست ديگر خود به صورت غيرقانوني وارد ايران شد قصد دارد با انگيزه ايجاد فضاي رواني عليه ايران پيش از محاکمه همدستانش، مستندي ضدايراني بسازد.

حمله هواداران حريري به «پرس تي وي»
فارس- هواداران وابسته به 14 مارس در پي ايجاد هرج و مرج و آشوب در مناطق لبنان به ايستگاه پخش مستقيم شبکه پرس تي وي حمله کردند.

ايجاد صف هاي طولاني در فرودگاه امام(ره)
تابناک- مردم حاضر در فرودگاه امام(ره) که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، با صفهاي طولاني براي انجام امور خروج از مرز روبه رو شدند. به دليل نقص فني که در سيستم گذرنامه فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) ايجاد شده، انجام تشريفات خروج از مرز مسافران با مشکل روبه رو شد و به دليل دستي عمل کردن مسؤولان گذرنامه، صفهاي بسيار طولاني در مقابل باجه هاي گذرنامه به وجود آمده است.

حذف شش معاونت وزارت امور خارجه
راهبرد نيوز- شش معاونت وزارت امور خارجه در ساختار جديد سازماني اين وزارتخانه حذف مي شوند. از يازده معاونت کنوني، شش پست معاونت حذف شده و وزير جديد حداکثر با پنج معاونت کار خود را آغاز مي کند.

چون طرفدار احمدي نژاد هستي، پس... !
رجا - آمريکا خانواده «ارغوان رضايي» ورزشکار ايراني را به دليل حمايت وي از رئيس جمهور ايران از حضور در مسابقات ورزشي محروم کرد.اتحاديه تنيس بازان حرفه اي زن آمريکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضايي» در مسابقات اين اتحاديه شرکت کنند؛ مسأله اي که علت آن از سوي تلويزيون دولتي آمريکا، «يک بحث امنيتي» بيان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.